Wimax σταθερότητα ενισχυτή ισχύος

L

lucas_84

Guest
Γεια σας, ψάχνω για κάποια βοήθεια στο σχεδιασμό ενισχυτή ισχύος για WiMAX. Ακριβώς η ερώτησή μου είναι σχετικά με τη σταθερότητα. Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε Nitronex τρανζίστορ NPT3015 ήμουν χρησιμοποιώντας παρακάτω δελτίο http://www.nitronex.com/pdfs/NPT35015.pdf . Όταν κάνω μικρή δοκιμή σταθερότητα σήματος (Κ, Β1) είδα ότι στη ζώνη 0,1 -5,1 ο ενισχυτής δεν είναι σταθερό, αλλά είμαι απολύτως αρχάριο στο σχεδιασμό ενεργές συσκευές ώστε ίσως κάνω λάθος. Η ερώτησή μου είναι, πώς να ερευνήσει τη σταθερότητα στην ενισχυτή ισχύος (MWO προσομοιωτή); Θα είμαι ευγνώμων για οποιαδήποτε βοήθεια. Λουκάς χαιρετισμούς

Μπορείτε μετρούν άνευ όρων σταθερότητας που σημαίνει ότι όλοι οι δρόμοι και πηγές που δεν θα παράγει ταλαντώσεις. Δεδομένου ότι έχετε τον έλεγχο στην πηγή και της αντίστασης φορτίου σε όλες τις συχνότητες, μπορείτε να κάνετε ό, τι τους αξία που είναι σταθερή. Ένα τέχνασμα είναι να βάλετε μερικά ohm αντίσταση σε σειρά με την είσοδο. Αυτό θα μειώσει το κέρδος λίγο.

Έχω προσθέσει σειρά και παράλληλα με την αντίσταση εισόδου. Στην πραγματικότητα κύκλους της σταθερότητας στην είσοδο / έξοδο μεταφέρθηκε από διάγραμμα Smith, αλλά το κέρδος, αποδοτικότητα υποβαθμίσει. Εγώ πραγματικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ για το δελτίο αναφοράς http://www.nitronex.com/pdfs/NPT35015.pdf , διότι θα πρέπει να λειτουργεί. Λουκάς χαιρετισμούς

Ο ενισχυτής είναι ασταθής στον πίνακα αξιολόγησης που προβλέπεται από Nitronex, είτε με δική του σκάφους σας; Ατενίζοντας το δελτίο του NPT35015 βλέπω ότι η διάταξη που προτείνουμε, δεν υπάρχει σύνδεση γείωσης της πηγής μαξιλάρι κάτω προς τα πάνω στρώμα του εδάφους. Για παράδειγμα, η διάταξη που προτείνουμε για άλλο μέρος NPT25015 φαίνεται πρόστιμο (βλ. εικόνα που επισυνάπτεται). Για να βελτιωθεί η σταθερότητα, αντί να χρησιμοποιεί LPF ταιριάζουν τόσο για τα δίκτυα, εισόδου και εξόδου, μια ιδέα θα ήταν να χρησιμοποιήσετε HPF κατά την είσοδο και LPF στην έξοδο.