newbie: σχετικά με το σχεδιασμό αγωγό

R

richardleo

Guest
Μετά την εκμάθηση ορισμένων θεμελιωδών αρχών της τεχνολογίας αγωγού, είμαι ακόμη σύγχυση με το ερώτημα: πώς να αναλύσει τη λειτουργία και στη συνέχεια να χωρίσετε σε διάφορα στάδια ανάπτυξης / σχεδιασμού μια συσκευή αγωγού ή άλλα πράγματα.

Υπάρχει κανένα καλό έγγραφο ή χαρτί δείχνουν πώς να σχεδιάσουν μια τέτοια συσκευή αγωγού από το έδαφος επάνω;Ίσως από ανάλυση σε λειτουργία Verilog λεπτομέρεια, ^ _ ^

thx εκ των προτέρων

Σε περίπτωση που u έχω μια λειτουργία ή αλγόριθμος και θέλετε να αγωγού στη συνέχεια πρώτος u πρέπει να γνωρίζετε για διάφορους αλγορίθμους προγραμματισμού ..Στην u μπορεί να μου πει κάτι σχετικά με τη λειτουργία ή λεπτομέρεια εφαρμογής μπορώ να βοηθήσω ....

Συγγνώμη,
Είμαι απλά φοιτητής, και περίεργος να μάθω περισσότερα για την τεχνολογία αγωγού.Ως εκ τούτου, δεν έχω κανένα συγκεκριμένο σχέδιο / αίτηση.

Μπορείτε να ανατρέξετε στο ακόλουθο έγγραφο
Nohbyung Park, Alice C. Parker, "Sehwa: Ένα πρόγραμμα για τη σύνθεση των αγωγών", Πρακτικά του 23ου Α CM / IEEE διάσκεψη για την αυτοματοποίηση Design 1986, Λας Βέγκας, ΗΠΑ.Σελίδες 454-460

U μπορεί επίσης να παραπέμψει την ακόλουθη έκθεση
"http://www.cse.iitd.ernet.in/esproject/homepage/docs/projects/2002-2003/prashant.final.ps.gz"
Αναφέρομαι επίσης αυτό για ορισμένες αγωγού ενότητα ..

Γεια σου, Αν ur μόλις αρχίζει στις Pipelining, πάρει κάποιες καλές υπολογιστή Αρχιτεκτονική Βιβλίο συνέχεια (Hennesy & Patterson είναι το καλύτερο) και απορροφούν τις λεπτομέρειες.Μετά από αυτό θα είστε μόνοι σας να είναι σε θέση να διαιρέσει την ενότητα για την εφαρμογή Pipelining.

Ανατρέξτε στο βιβλίο "Σύνθεση Giovanni De Micheli και Βελτιστοποίηση των ψηφιακών κυκλωμάτων" για λεπτομέρειες σχετικά με τις λειτουργικές αγωγών της συμπεριφοριστική κώδικα.

Τα σημεία που πρέπει να επισημανθεί είναι:

1.Πράξεις εκτέλεσης σε ταυτόχρονη φορές, δεν θα μοιράζονται μεταξύ των πόρων μεταξύ τους ενώ θα μπορούν να μοιραστούν με άλλες πράξεις