MATLAB & οπτική ζήτημα των γλωσσών

N

nebisman

Guest
Αγαπητοί φίλοι: Είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσετε matlab κώδικα (ή μετάφραση κώδικα) σε μια υπό ανάπτυξη Δελφούς ή Visual Basic;. Πώς μπορεί να το κάνει, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος; Καταλαβαίνω ότι το Matlab παρέχει έναν μεταγλωττιστή για C, C + + κώδικα, αλλά πώς μπορώ να συνδέσει τον κωδικό αυτό με την εφαρμογή των Δελφών; Χάρη μεγάλη peopple Nebisman

δεν είναι δυνατό στο δρόμο, αλλά μπορείτε να μετατρέψετε σε matlab κώδικα C ή C + + κώδικα που χρησιμοποιούν το MCC εντολή, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό κωδικούς στους Δελφούς hovewer είναι ένα δύσκολο πρόβλημα

Χμμμ. Φαίνεται, ότι το R12 ήταν VB libararies .... Δεν μπορώ να το θυμάμαι ... Θα κοιτάξουμε μπροστά.

Δεν νομίζω, ότι ήταν VC4.2 ή VC6 libararies.

θυρίδων matlab σε C / C + + μόνο. τότε δεν μπορείτε να το κάνετε στους Δελφούς ή VB είμαι προγραμματιστής Delphi μερικά από λειτουργίες σε matalb av. από VCL δείτε torry.net για περισσότερες πληροφορίες

μετατρέπουν σας m-file που aktivx εφαρμογή τότε στους Δελφούς ή Visual Basic - δουλεύει μια χαρά. καλή τύχη

Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας κ. Χάρη Μαζιάρ για τη σύνδεση, Coul να ανεβάσετε οποιοδήποτε exmaple της VCL που perfomrs μια λειτουργία matlab. Ο κ. ABBA Θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε πώς μπορώ να το μετατρέψετε. Κωδικό μ. σε συστατικό ActiveX, όπου μπορώ να βρω σχετικές πληροφορίες. αφορά. nebisman