Business?

A

atomlcp

Guest
Αισθάνομαι βαρετή με εργασίας.Προσπαθώ φαίνονται στις επιχειρήσεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως θα είμαι για να το ξεκινήσει.Ως techinical τύπος, τι μπορούμε να κάνουμε και πόσο μακριά μπορούμε να πάμε;
(Είμαι μηχανικός σχεδιασμός παίζει με Embeded ελεγκτή και αποστολή από το αφεντικό μου.)

Dude, πάρει κάποιο χρόνο.Έχουμε μιλήσει.Ίσως αυτό doesnt εργασία, αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο με τον τρόπο που σκεφτόμαστε.

όλοι θέλουν να είναι φάτνη, όλοι θέλουμε να κάνουμε business.so ας προσπαθήσουμε.

Γίνε αφεντικό στο όνειρο σας, να συνεχίσει να εργάζεται για το αφεντικό σας μετά την αφύπνιση.

Τι θέλετε να κάνω;Πού βρίσκονται;

Πάντα πιστεύω ότι οι βασικές μιας επιχείρησης είναι - μια ιδέα.
Σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε και τι θέλετε να κάνετε την πρώτη.

Και θα πρέπει να πείσει VC ή όποιος μπορεί να επενδύσει τα χρήματα
με την ιδέα σας.

Καλή ερώτηση ...εκεί που είστε ...Ίσως κάποιος μπορεί να σας προσφέρει κάτι .....ίσως μπορούμε να συνεργαστούμε σε κάτι ....

IMHO, οι μηχανικοί είναι γραφτό να είναι διαχειριστές 2.

ποια γραμμή των επιχειρήσεων είναι δ καλύτερη για να μπει;

Ποια είναι η έκταση της τεχνολογίας που σας ενδιαφέρει να δραστηριοποιηθούν.

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα θα μπορούσε να βρεθεί εδώ: http://www.paulgraham.com/articles.html
Highly recommended.

Εις υγεία.

Ποια είναι η έκταση της τεχνολογίας που σας ενδιαφέρει να δραστηριοποιηθούνΠαράθεση:οτιδήποτε σχετίζεται με την ηλεκτρονική.

Όντας ur αφεντικό του εαυτού είναι το καλύτερο πράγμα για you.Whatever το μυαλό μπορεί να συλλάβει μπορεί να επιτύχει.Σκεφτείτε μια ιδέα και να πάμε όλοι για it.You μπορεί να ξεκινήσει κάτι λίγο εργασίας u για ur αφεντικό.

Ενδιαφέρεστε για τη δημιουργία μιας εικονικής ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων και των συστατικών;Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Κίνα και είμαι σε θέση να αγοράζουν προϊόντα και εξαρτήματα για εσάς.