σύνδεση παράλληλη κεραίες για την αύξηση κέρδος

D

deepak007

Guest
Γειά

εάν εγώ συνδέσετε μια δεύτερη παράλληλη κεραία για FM κεραία μου δέκτη.θα αυξήσει το κέρδος;πόσες κεραίες που μπορούν να συνδεθούν με αυτόν τον τρόπο;Ποιες είναι οι μέθοδοι για την αύξηση του κέρδους της κεραίας;σχετικά με το τι παράγοντες κάνει το κέρδος εξαρτάται.Είμαι αρχάριος να antennas.please προτείνω ορισμένα πρακτικά βιβλία δεν πολύπλοκες μαθηματικές εξισώσεις και η οποία μπορεί να είναι εύκολα κατανοητές.

Το κέρδος της νέας κεραίας θα αυξηθεί μόνον εάν υπάρχει μια ιδιαίτερα σταδιακή και απόσταση μεταξύ των κεραιών.Απλά ψάξτε το δίχτυ για Phased Array Antennas.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω δύο κεραίες μαστίγιο παράλληλα για δέκτη FM μου;

Θα πρέπει να εξετάσει τη σταδιακή, ταίριασμα ...
Κάντε λ / 2 δίπολο, αυτό είναι κατεύθυνσης και δίνει ένα κέρδος λίγο.Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα balun, καταφέρνω και ανταποδοτικότητα.Είναι πιο εύκολο να οικοδομήσει έναν ενισχυτή.

Έκανα κάποια εμπειρικά πειράματα με δύο κεραίες που συνδέονται με μηδενικό φάση.Το ένα ήταν οριζόντια, η άλλη κάθετη πόλωση, αλλά επειδή ήταν μικρά ηλεκτρικά αεροπλάνα εδάφους, υπήρχε μεγάλη σταυρό πόλωσης pick από τις δύο.

Σε ορισμένες azimuths, υπήρχε πλήρης null.Κατά άλλους, δεν υπήρχε τεράστια βελτίωση.

Για να πάρει την κατάσταση μου στην εργασία (Παγκατευθυντική και για τις δύο πολώσεις) Έπρεπε να καθυστερήσει μία από τις κεραίες κατά 90 μοίρες.

Αυτό στενής σε 315 MHz.

Κέρδος τύπος κεραίας είναι
G = (4 * pi * Ae) / λ ˛ = (4 * pi * f * ˛ Ae) / γ ˛
όπου ζ = ενεργός επιφάνεια και f = η φέρουσα συχνότητα.από τον τρόπο αν και θέλουν να αυξήσουν τη χρήση κέρδος κεραίας ευρείας ζώνης όπως διπλωμένα δίπολο και yagi στο δέκτη.Επίσης, η γνώση μου να πω ότι η κα χρειάζεται μόνο να αυξηθεί η μόνη δύναμη τόσο γιατί dont u προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε ευρεία ζώνη Πτυχωτά δίπολο ή Επανάληψη κεραία ειδικά κυκλικό βρόχο.

τα βιβλία για ur καθοδήγηση αναφέρομαι είναι