σπινθήρα έργο ανιχνευτή;;

B

buts101

Guest
σκέφτομαι κάνεις ανιχνευτή σπίθα ... Είμαι αρχάριος σε αυτό .. μου αρέσει να ανιχνεύσει το έναυσμα σε μια περιοχή ... αν υπάρχει σπίθα .. θέλω να ενεργοποιήσουν ένα σύστημα (γραμμή του νερού), για να καταστείλουν με σπινθήρα ή φωτιά ..

plz post ur δείτε και το σχετικό υλικό που μπορεί να είναι χρήσιμη για το έργο μου

Hi buts101,
Βλέπω ένα πρόβλημα αν έχετε ενεργοποιήσει τη γραμμή του νερού για την κατάσβεση πυρκαγιάς που προκαλείται από σπινθήρα ή ηλεκτρική δυσλειτουργία θα δημιουργήσει ένα χάος, όπως το νερό είναι αγωγός του ηλεκτρισμού (αν δεν είναι πολύ καθαρά) και αυτό θα προκαλούσε προβλήματα.
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα που το έναυσμα για μια DCP (ξηρό χημικό δύναμη) ή ενός τύπου Μορφή συστήματος πυρόσβεσης.

Τώρα έρχονται στην περίπτωση που ανιχνεύει σπινθήρα.Σπίθα προκαλείται από ένα βραχυκύκλωμα ή λόγω του υψηλού δυναμικού feild που προκαλεί το μέσο για την συμπεριφορά.
1) Για την πρώτη περίπτωση μπορείτε να έχετε ένα μικρό σύστημα ανίχνευσης που ονομάζεται βρόχος Murays που περιγράφονται σε αυτό το site Murray Σύνδεσμος Loop: h ** p: / / www.tpub.com/content/elecgentestequip/ TM-11-2019/css / TM-11-2019_34.htm (* Αντικαταστήστε με t)
2) Για το σπινθήρα που προκαλείται λόγω της υψηλής τάσης, μπορείτε να εργαζόμενο ένα ηλεκτρικό πεδίο μέτρησης αισθητηρίου όπως ένα βαλλιστικών Γαλβανόμετρο ή ένα φαινόμενο Hall πληροφορίες σχετικά με αυτό το αισθητήριο είναι διαθέσιμο σε Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μέτρηση από AKSawney.

~ Kalyan.

καλά, πραγματικά σπινθήρας προκαλείται από πολλά άλλα πράγματα εκτός από «βραχυκύκλωμα» ή «υψηλών δυνατοτήτων».

Σπίθα προκαλείται από εντυπωσιακή χάλυβα με τσέπης.

Σπίθα προκαλείται από την καύση σκέλος που εμπίπτουν στο έδαφος.

κλπ. ...

Όπως συμβαίνει σε αυτά τα κοινά φόρουμ, ο ερωτών έκανε μια πολύ κακή δουλειά του προβλήματος και τον καθορισμό παραμέτρων του.