πώς μπορούν να παράγουν. αρχείο LEF

N

niladri.s.debnath

Guest
Γεια σε όλους Μπορεί κάποιος να μου πει πώς μπορούν να παράγουν. LEF αρχεία και το εργαλείο για να δημιουργήσει .......

θα πρέπει να έχετε Cadence IC445 εργαλείο, SOC συνάντηση, Synopsys εργαλείο, βιρτουόζος GUI ή GDS Αναλογικών μπλοκ. Μόλις πάρετε. Lib αρχείο, βιβλιοθήκη compiler μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πάρει. Db αρχείο. Τώρα ο σχεδιασμός compiler / primetime μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διαβάσετε db και να πάρει Verilog αρχείο από πίσω σχολιασμό

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Δημοσίευση προστέθηκε στις 10:27.. - --------- Προηγούμενη θέση ήταν στο 10:24 ----------</span></span>
[url = http://www.cadence.com/Community/forums / p/11097/13103.aspx] Δημιουργία ενός αρχείου LEF από μια διάταξη - Cadence Κοινότητας [/url] http://www.edaboard.com/thread166379.html

Γεια ckshivaram, ευχαριστώ για την απάντηση, στην πραγματικότητα είμαι ένας μαθητής, ώστε να μου πείτε u λεπτομερώς πώς να δημιουργήσετε το αρχείο LEF, δεξιά από την είσοδο του σχεδιασμού, τα μέσα που πρέπει να ακολουθήσουν τα βήματα τα οποία το βήμα, έτσι ώστε να μπορώ να καταλάβω το πράγμα τελείως. Θα είμαι πολύ ευγνώμων για U U αν μπορεί να μου πει με λεπτομέρεια.

Ποια είναι τα εργαλεία που έχετε γνώση για? Έχετε εργαστεί σε οποιαδήποτε εργαλεία από τώρα? θα πρέπει να έχετε γνώση εργασίας του κάθε εργαλείου ένα πριν κάνετε αυτή την άσκηση ...

Νομίζω Περίληψη Generator θα είναι ευκολότερος.