πεπερασμένων διαφορά matlab κώδικα βρόχο

P

ppAntenna

Guest
Είμαι αρχάριος στο FDTD programing. Καθένας έχει μια κώδικα MATLAB για την επίλυση του προβλήματος παράνομης δίκτυο; THX

Κι εγώ ... Θέλω πραγματικά να κλίνει προς το κώδικα από τον εαυτό μου .. Μπορεί κάποιος να μου δώσει μερικές απλές κωδικούς φροντιστήριο ... Παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο,

Υπάρχει ένα βιβλίο για κάποιο FDTD με 2-Δ κώδικα που περιλαμβάνονται. Δεν θυμάμαι τον τίτλο τώρα. Ελέγξτε τη βιβλιοθήκη σας.

Υπολογιστική Ηλεκτροδυναμική: Ο πεπερασμένων διαφορών στο πεδίο του χρόνου Μέθοδος (w CD-ROM), από τον Allen Taflove, Susan C. Hagness, Artech Σπίτι? 2η έκδοση, περιέχει μερικές απλές FDTD matlab κωδικούς.

Απλό πρόγραμμα FDTD είναι πολύ εύκολη εγγραφή, ειδικά σας χρησιμοποιώντας matlab. Μόλις η διατύπωση προέρχονται, γράφοντας τον κωδικό είναι απλά θέμα χρόνου. Μπορείτε να ξεκινήσετε πρώτα γράφοντας ένα απλό κώδικα 1D με τις δύο πλευρές PEC, στη συνέχεια, προσθέτοντας ABC. Αυτό το βήμα θα ελέγξει και να σταθεροποιήσει την ιδέα σας. Μετά 1D, τότε 2D και 3D. Μπορείτε να δοκιμάσετε την εφαρμογή PML σε 2D, μετά την επαλήθευση στη συνέχεια επεκτείνεται σε 3D. Η επέκταση του δικτύου τακτική με την παράνομη δίκτυο είναι απλώς ένα κομμάτι της πίτας, αλλά μπορεί να αναλάβει τη φροντίδα του κατάσταση σταθερότητας. Για την ενημέρωση πεδίων στον τομέα προσομοίωσης σας, προσπαθήστε να αποφύγετε τη χρήση "για βρόχο". "Για την μέθοδο loop" είναι απίστευτο αργός σε matlab.

ο καθένας μπορεί να παρέχει μια 1D FDTD matlab κώδικα με το ABC για την αναφορά.

Μερικοί FDTD μ-PROGS από το βιβλίο της κεραίας Balanis. Με την ανταπόκριση, Κιτ-η-μεγάλη

Έχω κατεβάσει τον κώδικα FDTD που δημοσιεύτηκε ... Θα δοκιμάσετε από τώρα ... (Ευχαριστώ για την απόσπαση την ουσία ..)

Κάθε σώμα έχει το MATLAB κώδικα FDTD για κεραία Microstrip; :? :: :: Ιδέα!:

Είμαι, επίσης, ότι ψάχνει για ... Αλλά sofar .. καμία αντίδραση ... λόξιγκα λόξιγκα .... κάποιος άλλος ... plz ...