γιατί η χρήση του Buffer μετά ADC

I

itmr

Guest
Γεια χαρά σε όλους Είμαι FPGA μηχανικός σχεδιασμός και έχω μια μικρή ερώτηση για σας - γιατί η χρήση του OP AMP ως buffer μετά ADC ο κύριος λόγος φαντάζομαι είναι να αυξηθεί το κέρδος - αλλά κάποιος toldme ότι η καλή για τα δεδομένα της αγοράς και δεν είχα κατανοητό γιατί;;; δεν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να το καταλάβουν; u ευχαριστήσω όλους

Εννοείτε έναν ενισχυτή buffer μπροστά από το ADC; Τι ρυθμός δειγματοληψίας του ADC του? Γνωρίζετε ότι η προτεινόμενη σύνθετη αντίσταση πηγής για την επίτευξη της πλήρους απόδοσης ADC;

FVM - Ξέρω ότι ενισχυτή buffer μπροστά ADC ας υποθέσουμε ότι για να αυξήσει το κέρδος του σήματος εισόδου - που προέρχεται από κάθε αισθητήρα 4 παράδειγμα. η ερώτησή μου δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένες ADC ή συγκεκριμένο ρυθμό δειγματοληψίας - Εννοώ ότι απλά θέλουν να ξέρουν τι τα απαραίτητα της παραγωγής buffer 4 ADC ADC όταν η συνδεδεμένη με FPGA - Υποθέτω ότι υπάρχουν 2 λόγους - ο πρώτος είναι η εξίσωση του επιπέδου τάσης (ADC δείγματα οικόπεδο με 3.3v και FPGA ας υποθέσουμε ότι για να πάρει 1.8 V ...) ^ το δεύτερο είναι να αποφευχθεί οποιαδήποτε αποτυχία στο FPGA ΟΤΑΝ Η ADC faild ή κάποιο πράγμα. Είχατε ακόμη λόγο σε αυτό το buffer εξόδου;

[ΕΠΙΣΥΝΑΨΕΤΕ = CONFIG] 59315 [/attach] αυτό είναι το καθεστώς

Αυτό είναι ένα χαμηλοπερατό φίλτρο ΠΡΙΝ το ADC. Αυτό έχει συνταχθεί μετά την ADC δεν σημαίνει ότι είναι μετά από το ADC. Ακολουθήστε τη ροή σήματος.

JayantD σας δικαίωμα, αλλά δεν υπάρχει buffer μετά το ADC-που ονομάζεται NL27WZ17DF - Κοίτα αυτό ... IT ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ σειριακά δεδομένα που προέρχεται από το ADC