αρχαρίου: προγραμματισθέντων counter σχεδιαστεί από CPLD / FPGA;

S

sunyixiang

Guest
Θα πρέπει να σχεδιάσετε 8 προγραμματισθέντων μετρητές ανεξάρτητη από τη χρήση CPLD ή FPGA σε VMEbus σκλάβος.Το ρολόι συχνότητα σε αυτές τις μετρητές είναι 160 MHz και τα N μετράει είναι προγραμματιζόμενη μεταξύ 4000 έως 5300.Τα αποτελέσματα της 8ης κανάλια θα πρέπει να είναι τετράγωνα, με κύματα 30 - 40 kHz.

Θέλω να το σχεδιασμό αυτών των μετρητών με χρήση CPLD ή FPGA, είναι resonable;Ή θα έχουμε μια καλύτερη ιδέα;

Αν μπορεί ή πρέπει να χρησιμοποιούν CPLD ή FPGA,
η οποία το ένα είναι καλύτερο;Αυτό που κάνει τη συσκευή να επιλέξω;Τι μπορώ να κάνω ανάπτυξη kit επιλέγει;

Είμαι αρχάριος και δεν ξέρω πώς και πού να αρχίσει αυτό το έργο.Ευχαριστώ πολύ.
Λυπούμαστε, αλλά χρειάζεται login για να δείτε αυτό το συνημμένο

αν και έχουν FPGA, φυσικά πάμε με FPGA, δεδομένου ότι μπορεί να φέρει περισσότερες πύλες
κλπ.Νομίζω ότι κάθε FPGA Development Kit θα κάνει έτσι;για μένα, μου παρέχει μόνο col @ ltera μονάδα UP2 συμβούλια
και πρέπει να χρησιμοποιούν τους κωδικούς της HDL ή να κάνει μόνο με τη λογική πύλες;

Χρησιμοποιώ διάφορες Xilinx FPGAs,
γι 'αυτό προτείνουμε την ανέξοδη Spartan-3 FPGA.Ακόμη και το μικρότερο ένα έχει πάνω από 1500 flip-flops, αρκετό για την κατασκευή ενός λίγα προγραμματισθέντων μετρητές.160 MHz είναι καλός.

Μπορείτε να αγοράσετε το Spartan 3 Starter Kit είτε από Xilinx ή Digilent.Digilent προσφέρει πακέτα με διαφορετικές-μέγεθος FPGAs, αλλά νομίζω ότι πρέπει να κατεβάσετε την ανάπτυξη λογισμικού από Xilinx (είναι δωρεάν, αλλά τεράστιο).Η Xilinx kit περιλαμβάνει CD-ROM.
http://www.xilinx.com/xlnx/xebiz/designResources/ip_product_details.jsp?key=DO-SPAR3-DK
http://www.digilentinc.com/info/S3Board.cfm

Αν έχετε ποτέ δεν χρησιμοποιούνται FPGAs, προσέχετε μια απότομη καμπύλη μάθησης.Θα ήθελα να μάθουν Verilog ή VHDL, γιατί είναι πολύ πιο εύκολη από τη σχηματική είσοδο.