Τελική ιδέες για έργα έτος ηλεκτρονική μηχανική

K

kazimanwar

Guest
Γεια σας .... είμαι ένας μαθητής της Ηλεκτρονικής τελευταίο έτος ... και έχουμε πει να επιλέξει ένα τελικό σχέδιο χρόνο ... plz προτείνω έργων που σχετίζονται με Βιομηχανίας .... plz κάνουμε απάντηση ....

hey εκεί σύντροφο ... ΕτΚ .... αλλά έχω μια ιδέα που σχετίζονται με τελικό σχέδιο χρόνια ..... πρώτα απ 'όλα τα σχετικά είναι να CNC ..... αλλά έχω μια καλύτερη ιδέα για το πώς .... UGAAV (Μη επανδρωμένα Ground αντιαεροπορικό όχημα ).... αποτελείται από κάποιο τμήμα ρομποτικής ..... DIP και DSP ..... και είναι επίσης μικροελεγκτή βασίζεται ..... μπορεί να γίνει σε μικρότερη κλίμακα που δεν συνεπάγονται μεγάλες πολυπλοκότητες ..... anywayzzzz ..... κάνει να μου πείτε σε τι ενδιαφέρει θέματα ρολόγια τότε i'lllllll προτείνουν u περισσότερο .... chaooooo ..... να carezzz ....!!!!

Γεια σου, γιατί δεν μπορείτε να επιλέξετε ένα έργο πάνω από μικροελεγκτές υπάρχουν πολλές πολλές επιλογές σε αυτό το σερφ όταν μπορείτε να πάρετε όσο μπορείτε πάνω από τις βασικές 89c51 μικροελεγκτή να το ελέγξετε έξω μια φορά πάνω από το διαδίκτυο όλα τα καλύτερα

Γεια σου ... thx για ur απαντήσεις ... καλά ... Αναφέρομαι επίσης κάποιο πρόγραμμα μικροελεγκτή .... για την ώρα είμαι κολλημένος σε ένα έργο εξάμηνο μικροελεγκτή ... για τον φάκελό της ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑ .... που είναι η διασύνδεση USB flash stick σε ένα μικροελεγκτή .... μια LCD θα εμφανιστούν τα αρχεία και κατόπιν σχετικού αιτήματος των χρηστών ... μπορεί κανείς να διαβάσει οποιοδήποτε αρχείο από το φλας ... το μικροελεγκτή θα δώσει το αρχείο ως έξοδο ... PLZZZ HELPP ME. ... ιδέες Νέα Υόρκη σχετικά με αυτό το έργο .... έχουν διάλεξαν αυτό το έργο coz είμαι thinkin για να κάνουν αυτό το μέρος του τελικού έργου μου χρονιά .... όπως WÜD είναι ένα εξάρτημα .... PLZ HELPP MEE ...