Σχετικά με Transist Συχνότητα

H

Hanumantas

Guest
Γεια σας όλους, έχω δει πολλές δραστηριότητες σε αυτό το φόρουμ, ώστε προσχώρησαν πρόσφατα. Είμαι φοιτητής στον τομέα της μικροηλεκτρονικής ανακοίνωση, έχω κάποιες αμφιβολίες για Transist συχνότητα. Γιατί Transist Συχνότητα χρησιμοποιεί μικρή ανάλυση του σήματος; Γιατί χρησιμοποιείται ως παράμετρος για να συγκρίνουν συσκευές όπως MOSFET και FET; Ευχαριστώ εκ των προτέρων ..

Συσκευές είναι μη-γραμμική για τα μεγάλα σήματα, αλλά μπορεί να θεωρηθεί γραμμική για μικρά σήματα.

Ο ορισμός της συχνότητας διέλευσης βασίζεται στην αναλογία των δύο σημάτων (κέρδος: εξόδου / εισόδου). Δεν έχει νόημα να ορίσετε ένα λόγο για δύο σήματα που έχουν διαφορετική μορφή (μορφή κύματος), η οποία είναι η περίπτωση για τις μη γραμμικές λειτουργίες μεταφοράς. Επειδή όλες οι ενεργές συσκευές μπορούν να θεωρηθούν ως γραμμική μόνο για μικρά σήματα (στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο ορισμός των "μικρών σήμα λειτουργίας») ο ορισμός της συχνότητας διέλευσης ισχύει για τα μικρά σήματα μόνο.

Η συχνότητα μετάβαση είναι βασικά η μεγαλύτερη συχνότητα ότι ένα τρανζίστορ μπορεί να λειτουργήσει με κέρδος ενότητα, δηλαδή με τις δυνατότητες ενίσχυσης. Εάν δεν μπορεί να ενισχύσει, είστε καλύτεροι χρησιμοποιώντας ένα διαχωριστικό αντίσταση. Και αφού μιλάμε για υψηλότερη συχνότητα, μπορούμε να αρχίσουμε τη σύγκριση μεταξύ των διαφόρων διαδικασιών.

Γεια Όλα Ευχαριστώ για την βοήθεια .. Παρακαλώ επιτρέψτε μου να ξέρω πώς λειτουργεί ένα κύκλωμα στο Μικρό και Μεγάλο Σήματος Σήματος; Θέλω να πω πως η ανάλυση πηγαίνει .. Γιατί μικρή ανάλυση του σήματος γίνεται παρά την άσχημη όλα σε πραγματικό χρόνο κυκλώματα είναι μη γραμμική;