Ποιες είναι οι απαιτήσεις της θέσης εργασίας για ένα front-end μηχανικός ASIC;

S

shiv_emf

Guest
Τι προσδοκία r της εταιρείας από ένα μπροστινό τέλος Engg ASIC; Είμαι πιο φρέσκα φοιτητής Mtech! απάντηση plz αφορά, Shiv

Γεια σου, 1.) να είναι ισχυρή στα εργαλεία (χρησιμοποιώντας u έχω κάνει σχέδια) ... 2.) Ισχυρή λογική και ισχυρή σε αναλογική και ψηφιακή βασικά ..... (Κυρίως που απαιτούνται για τις θέσεις εργασίας σχεδιασμό) 3.) Γνώση της ASIC και FPGA ροές σχεδιασμό. 4.) Κρατήστε urself ενημερώνεται με τις τρέχουσες τάσεις (λύσεις) που παρέχονται από ΕΟΑ εταιρείες, όπως η σκληρή έννοιες acceration υγιεινής, κατασκευή πρωτοτύπων κλπ λύσεις .... Με εκτίμηση,

Γεια σου, ως ASIC μηχανικός, συνήθως οι εταιρείες αναμένει καλή ψηφιακή και αναλογική βασικά, αλλά και της ροής του σχεδιασμού από το RTL στην GDSII.and επίσης να είναι τέλεια με τα εργαλεία u έχω από την επεξεργασία των atleast 5 σχέδια. αντίο.

για ένα πιο φρέσκο φοιτητής MTech, μόλις η ψηφιακή βασικά και Verilog / VHDL θα κάνει για front end

[Quote = gbaerf] Γεια σου, 1.) Να είναι ισχυρή στα εργαλεία (χρησιμοποιώντας u έχω κάνει σχέδια) ... 2.) Ισχυρή λογική και ισχυρή σε αναλογική και ψηφιακή βασικά ..... (Κυρίως που απαιτούνται για τις θέσεις εργασίας σχεδιασμό) 3.) Γνώση της ASIC και FPGA ροές σχεδιασμό. 4.) Κρατήστε urself ενημερώνεται με τις τρέχουσες τάσεις (λύσεις) που παρέχονται από ΕΟΑ εταιρείες, όπως η σκληρή έννοιες acceration υγιεινής, κατασκευή πρωτοτύπων κλπ λύσεις .... Με εκτίμηση, [/quote] πολύ χρήσιμη απάντηση! η τήρηση και ενημέρωση με τις τρέχουσες τάσεις ... u σημαίνει ανάγνωση λευκά βιβλία ή να περάσει από eda ιστοσελίδες πωλητή εργαλείο ν να ελέγξει έξω τις τελευταίες εξελίξεις! χάρη Shiv