Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με αυτές του q / αμφιβολίες σχετικά με Νευρωνικά Δίκτυα

S

sanjay

Guest
Hi all,

Είμαι απλώς ένας αρχάριος για νευρωνικά δίκτυα, και έτσι ανάγνωση βιβλίων (κυρίως χάρη στην elektrodians) σχετικά με αυτό, είχα μόλις μερικές αμφιβολίες και ερωτήματα που Αναρωτιόμουν αν κάποιος από εσάς μπορεί να με βοηθήσει με το?

1.Κατά το σχεδιασμό των Νευρωνικών Δικτύων, ως σχεδιαστής, πώς επιλέγετε το πόσα κρυμμένα στρώματα χρειάζεστε;(Ξέρω τα βιβλία να πω, το λιγότερο τόσο το καλύτερο, αλλά ακόμα λίγο περίεργος, πώς μπορεί κανείς να πάει για να εκτιμηθεί το ύψος των απαιτούμενων κρυμμένα στρώματα)

2.Regarding λειτουργίες ενεργοποίησης, το ίδιο ζήτημα προκύπτει, πώς επιλέγετε, η οποία αποτελεί την καλύτερη λειτουργία ενεργοποίησης που θα ταιριάζουν αίτησή σας;, υπάρχουν guidlines που θα μας βοηθήσει να αποφασίσετε ποια ήθελα για να επιλέξετε.Σε genreal μέχρι τώρα, έχω δει συντάκτες πάμε για sigmoid λειτουργία ως επί το πλείστον στα βιβλία τους.Υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για αυτή τη λειτουργία;

3.Όσον αφορά τα πίσω-διάδοση, στην αρχή, όταν τα πρότυπα τρέφονται
α) Πώς θα πάτε για την επιλογή της αξίας του βάρους;(Είναι ακριβώς όπως χρησιμοποιούν τυχαίες τιμές, ή υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο τρόπο)
β) Μια ερώτηση για την επιθυμητή απόδοση, αν για παράδειγμα, είναι ένας σχεδιασμός ενός συστήματος όπου κάποιος δεν γνωρίζει πραγματικά wht να αναμένει, εν προκειμένω, πώς πηγαίνετε σχετικά με τη ρύθμιση που αποτελεί σημαντικό επίτευγμα;(Έχω δίκιο, διότι στο τέλος της ημέρας, η ΝΝ θα προσπαθήσουμε να έχουμε αποτελέσματα όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτό που θέλετε afterall εξόδου)
γ) Λέγεται ότι στο δέλτα κανόνα, το μειονέκτημα είναι ότι δεν το όλο σύστημα να είναι η τιμή αλλάξει, αυτό που θέλω να πω είναι γνωρίζουμε ότι η αξία βάρος των μονάδων από τα λανθάνοντα στρώμα στο στρώμα εξόδου κάνει να αλλάξει, αλλά αυτό που αλλάζει οι τιμές των βαρών αλλαγή από τις μονάδες εισόδου στο κρυμμένο μονάδες στρώμα;

Κάθε προτάσεις, σκέψεις θα εκτιμηθεί.
Χαιρετισμοί