Μάιος RH Linux 7,3 τοποθετούνται στις τελευταίες MB?

S

sunjimmy

Guest
Γεια σου,

Είμαι νέος αρχάριος στο Linux, και
Θα χρησιμοποιηθεί για να τρέξει ΕΟΑ εργαλεία για κουτί Κυρ
Σχεδιάζω να οικοδομήσουμε ένα νέο μηχάνημα Linux στο σπίτι, και
Δεν ξέρω αν RH Linux7.3 μπορεί να εγκατασταθεί στις τελευταίες MB ήθελα ASUS P4P800 ή ABIT NF-7?

Κάποιος που μπορεί να είναι εξοικειωμένος με το Linux RH-7,3 με βοηθήσει να αποφασίσετε ποια MB και κάρτα γραφικών να επιλέξω;Ευχαριστώ για οποιαδήποτε πρόταση και παρατηρήσεις των προτέρων:)

sunjimmy

μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να λάβετε βοήθεια από το Linux φόρουμ ως www.eden.com.they προτείνουν στην καθαρή της εταιρείας για να κατεβάσετε το setup συμπληρώσετε.

Υπάρχουν ορισμένα προβλήματα με εσάς.Θέλετε εγκαταστήσετε καλύτερη suse 9.0pro για τη νέα MBs.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγκαταστήσετε RH7.3 και ενημέρωση για τον πυρήνα 2.4.20-xx

Είναι wiould υποστήριξη της P4 και AMD XP πλατφόρμες

sunjimmy έγραψε:

Γεια σου,Είμαι νέος αρχάριος στο Linux, και

Θα χρησιμοποιηθεί για να τρέξει ΕΟΑ εργαλεία για κουτί Κυρ

Σχεδιάζω να οικοδομήσουμε ένα νέο μηχάνημα Linux στο σπίτι, και

Δεν ξέρω αν RH Linux7.3 μπορεί να εγκατασταθεί στις τελευταίες MB ήθελα ASUS P4P800 ή ABIT NF-7?Κάποιος που μπορεί να είναι εξοικειωμένος με το Linux RH-7,3 με βοηθήσει να αποφασίσετε ποια MB και κάρτα γραφικών να επιλέξω;Ευχαριστώ για οποιαδήποτε πρόταση και παρατηρήσεις των προτέρων:)sunjimmy

Για AMD συστήματα XP, ενημέρωση του πυρήνα σε πυρήνα 2.4.20-xxxx.athlon

Θα ζήσετε περίπου 5% έως 10% βελτίωση των επιδόσεων.

Για P4 με FSB800/HT/socket478, θα "πρέπει" ενημερώσετε τον πυρήνα σας με smp-2.4.20-xxx.i686 να σας επιτρέψει Ultra DMA IDE Harddisk.

Για Dual Xeon με FSB533/HT, μπορείτε να παράγετε τον πυρήνα για να μπορέσει Ultra DMA για harddisks IDE σας.

Θα πρέπει να γνωρίζετε, SATA δεν μπορεί να υποστηριχθεί σε RH7.3 / 8.Μην το χρησιμοποιήσετε.