Ηλίθια ερώτηση για αυτό το φόρουμ ... αλλά εγώ dont λέει όπου βρεθεί

M

masterx81

Guest
Γεια σας, είμαι νέος σε αυτό το forum και είμαι ένας αρχάριος με ηλεκτρονικά ... Ι συνηθισμένος σε πιλοτική και μεταβλητής τη δύναμη των 12 volt 5w λάμπα. Αν μπορώ να χρησιμοποιήσω ένα BD 649 γίνεται πολύ ζεστό. Έχω επίσης tryied κερδίσει ένα 2n3055 (15 αμπέρ .......). Ι συνηθισμένος σε πιλοτική στον τελικό με μια 555 με μια μεταβλητή cicle καθήκον, σιγά-σιγά για την απενεργοποίηση του λαμπτήρα. Είναι το καλύτερο πράγμα; Πώς conntect το 555; Λυπούμαστε για την άσχημη αγγλικά μου.

μπορείτε να χρησιμοποιήσετε MOSFET αντί της διπολικής επίσης αμφιβάλλω ABT 555 οδήγηση MOSFET χρειάζονται μεγάλες περιοδικού ρεύματος κατά τη μετάβαση θα πρέπει να εξετάσουμε 4 PWM κύκλωμα έχω πολλά από αυτά, αλλά δεν ξέρω πώς να στείλει ή να τις ανεβάσετε

Έχω στείλει μόνο ένα μήνυμα .... Τώρα είναι 2 η θέση ... BOH ... Χάρη σε όλους για τη βοήθεια. Αυτή η νύχτα προσπαθώ να αναζητήσετε κάποια πράγματα σχετικά με PWM ...

Πρόβλημα με 2N3055 μπορεί να είναι 60V m @ x και χαμηλή dc HFE (beta). Δεν καταλαβαίνω τι τάση τροφοδοσίας σας. Μήπως θέλετε να χρησιμοποιήσετε MOSFET αντ 'αυτού. Το 555 θα πρέπει να είναι ωραία με μικρές αντίσταση πύλη και το καθήκον παραλλαγή του κύκλου, όπως περιγράφεται. Βεβαιωθείτε ότι MOSFET έχει επαρκή VDS, Id και χαμηλού RDS, και το αυτοκίνητο πύλη είναι εντάξει. Πρέπει να τρέξει δροσερό αν σωστά ρυθμισμένη για 5W φορτίο. Να θυμάστε ότι η αντίσταση λαμπτήρα ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό με το φως εξόδου.

Γεια Νομίζω ότι αυτό το κύκλωμα θα ταιριάζει Shorty
12VDIMMER.BMP