Ερώτηση σχετικά με Αναλογική μελέτη σχεδιασμού

T

tiger_shark

Guest
Αγαπητοί φίλοι, Είμαι ερευνά τον τρόπο μου να φρεσκάρει τις γνώσεις μου σε αναλογική σχεδιασμό CMOS (RF CMOS και μετά) και να καλυφθούν τα κενά ποτέ δεν άγγιξε όταν ήμουν στο σχολείο. Αναρωτιόμουν αν κάποιος ο οποίος είναι στην αναλογική βιομηχανία θα μπορούσε να με οδηγήσει μέσα από το πώς θα προχωρήσει και πού να εστιάσουμε περισσότερο. Θα περιγράψει ιστορικό μου έτσι ώστε να ξέρετε πού είμαι: - Είμαι σήμερα ψηφιακή μηχανικός σχεδίασης (M.Sc. Wireless comm - Ωράριο τώρα και στο εξής FPGA / signal-processing/DSP), - περάσει λίγα μαθήματα udergrad συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού που βασίζεται CMOS για το βιβλίο Razavi του (πριν από μερικά χρόνια), αλλά δεν έκανε καμία σε βάθος προσομοίωση / καρύκευμα / διάταξη - Πέρασε κύκλωμα RF σχεδιασμού (διακριτική) πριν από μερικά χρόνια (κυρίως θεωρητική) - Θεωρητική γνώση του συστήματος ελέγχου / ανατροφοδότηση / PLL - Γνώση από πλευράς DSP της Sigma / Delta μετατροπείς - Γνώση των ασύρματων επικοινωνιών Οποιαδήποτε πρόταση σχετικά με το χάρτη πορείας, τα εργαλεία και τη διαθεσιμότητά τους, τη σημασία της θεωρίας έναντι προσομοίωσης / εργαλεία και συμβουλές για αναλογική / RF άποψη της βιομηχανίας CMOS μέσα επόμενα 5 χρόνια στη Βόρεια Αμερική θα ήταν μεγάλη βοήθεια για μένα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, και συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα Φιλικά, TS

Νομίζω ότι u έχουν σταθερή βάση ... πάρετε τα χέρια στην εμπειρία στο σχεδιασμό αναλογικών cirucit σε επίπεδο τρανζίστορ .... Για μένα σε αυτό το ποσοστό η βάση της θεωρίας κύκλωμα με τρανζίστορ είναι ζωτικής σημασίας .... κάνει u έχω οποιαδήποτε στερεά κατάσταση backgroud .. είναι πλεονέκτημα να γνωρίζει κάποια θέματα διαδικασίας.