Είναι δυνατή η χρήση 2 CPU για μια ενιαία επιφάνεια εργασίας;

N

nm2007k

Guest
Γεια σου, είμαι ένας αρχάριος. Έχω δύο CPU. Είναι δυνατόν να συνδεθεί και να τρέξει πιο γρήγορα το σύστημά μου.

Μερικοί επεξεργαστές έχουν ήδη πολλαπλούς πυρήνες (π.χ. "Core 2 Duo-"). Ωστόσο, η alocation επεξεργασία υλοποιείται internaly στο λειτουργικό σύστημα. + + +

HW για να συνδέσετε τις δύο μητρικές μαζί;

Μια ενιαία motherboard ... Αυτή είναι μια κοινή architeture στην αγορά των PC. Κάντε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο. + + +

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο ένα τσιπ CPU σε επιτραπέζιο υπολογιστή σας. Αυτό τσιπ CPU μπορεί να έχει πολλαπλές επεξεργαστή Core2Duo, όπως έχουν δύο επεξεργαστές στο ίδιο τσιπ σε ένα μόνο IC πακέτο. Μητρικές σχεδιαστεί για επιτραπέζιους υπολογιστές διαθέτουν χώρο μόνο για ένα τσιπ επεξεργαστών σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν επεξεργαστή IC. Οι πολλαπλές ICs επεξεργαστή που βρέθηκαν στο σύστημα διακομιστή όχι στην επιφάνεια εργασίας.

Με λίγα λόγια η απάντηση είναι όχι ορισμένες μητρικές πλακέτες έχουν 2 CPU socket, για παράδειγμα, ορισμένοι διακομιστές έχουν 2, συνήθιζα να έχουν διπλή 3.06GHz σύστημα Xenon, αν του ακριβώς ένα desktop, HP, Acer, ASUS κλπ τότε οι πιθανότητες είναι με το δεύτερο υποδοχή είναι λίγο πολύ ανύπαρκτο

[QUOTE = shifteh? 922983] με λίγα λόγια η απάντηση είναι όχι, αν του ακριβώς ένα desktop, HP, Acer, ASUS κλπ τότε οι πιθανότητες που έχει η δεύτερη υποδοχή είναι σχεδόν ανύπαρκτο [/quote] Υπάρχουν κάποιες παλιές πλάκες επιφάνειας εργασίας (όπως το Asus D810), τα οποία έχουν δύο υποδοχές, αλλά σε μια στιγμή μόνο μία πρίζα θα είναι λειτουργική. τόσο για το desktop PC είναι σαφώς ΟΧΙ σε όλα.