Αναζητώντας Ειλικρινείς βοήθεια σχετικά με τις εργασίες του έργου μου

1

123vincent

Guest
Hi όλα, είμαι b-tech τελικό φοιτητής στο ΟΕΕ. Για το τελευταίο έργο χρόνο, χρειάζομαι κάποια ειλικρινή βοήθεια από u όλα. Είμαι ενδιαφέρονται να εργαστούν στον τομέα της ασύρματης comm. Έχω σκεφτεί μερικές περιοχές στις οποίες θα μπορούν να εργαστούν σε? Έτσι μου πείτε αν είναι εφικτό του αρκετό ή όχι. α. Ανάλυση της απόδοσης του 802.11 για την υποστήριξη voip β. Αισθητήρας δίκτυα γ. Δίκτυο κωδικοποίηση δ. συνεταιριστική επικοινωνία Για να πάρετε κάποιες ιδέες, έχω διαβάσει πολλά άρθρα IEEE και έχω διαπιστώσει ότι σε πολλές περιπτώσεις, φαίνεται να χρησιμοποιούν το χο2 προσομοιωτής δικτύου για την υποστήριξη τους παρατήρηση. Είμαι ένας πλήρης αρχάριος στο χο2 λογισμικού. Έτσι, είμαι αρκετά ανήσυχος αν μπορώ να το καταλάβουν είτε όχι. Επιπλέον, το έργο δεν θα πρέπει να είναι πάρα πολύ θεωρητική. Έτσι, ζητώντας από ειλικρινείς συμβουλές σας από u όλα. Βοηθήστε με για να επιλέξετε το σωστό θέμα για το έργο μου. Regards, Vincent