Αισθητήρες .... αισθητήρες .... αισθητήρες

V

vasia_uvi

Guest
Γεια σου ..... Είμαι φοιτητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και έχω να κάνω μια μάγισσα έργο περιλαμβάνει ένα ασύρματο δίκτυο αισθητήρων σε ένα apartment.I πρέπει να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω αισθητήρες: δόνηση, καπνός, μυρωδιά, θερμοκρασία, υγρασία. Όποιος έχει τεκμηρίωση, σχηματικές αναπαραστάσεις, sites σχετικά με αυτό αισθητήρες; Χρειάζομαι τη tehnology κατασκευή, παραδείγματα manufacturer.I δεν έχουν βρει κάποια τεκμηρίωση, αλλά εγώ did't finded για το τίποτα αισθητήρα μυρωδιά. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Χμμμ ... με αισθητήρα μυρωδιά εννοώ μια μάγισσα αισθητήρα μπορεί να αντιδράσει με τη συγκέντρωση των αερίων methan και άλλων παράδειγμα substances.For ... σε ένα δωμάτιο ... όπου πολλοί άνθρωποι εργάζονται, όταν ο αέρας γίνεται όλο irrespirable ανεμιστήρα είναι που έρχονται σε λειτουργία. Συγνώμη κακή Αγγλικά μου .... έψαξα για τον αισθητήρα μυρωδιά ... αλλά εγώ did't βρείτε πολλά έγγραφα:..! (Χρειάζομαι επίσης, τεκμηρίωση και σχηματικές αναπαραστάσεις για temeprature αισθητήρα, την υγρασία, τις δονήσεις και τον καπνό Χάρη Εδώ είναι τι I finded για αισθητήρα μυρωδιά

Συγγνώμη .... ήθελα να πω sensor.I αερίου έχουν βρει έναν αισθητήρα αερίου: ΕΣΚ-11AS ότι είναι ευαίσθητα σε διάφορα αέρια, όπως το αλκοόλ, αλλά κυρίως πολύ ευαίσθητη στις δυσάρεστες οσμές, όπως υδρόθειο. Αυτός ο αισθητήρας χρησιμοποιείται ως αισθητήρας για την ποιότητα του αέρα καθαρισμού του αέρα, αποσμητικά, και τον έλεγχο των μονάδων για την αυτόματη ventilators.But δεν βρήκα μερικές σχηματικές αναπαραστάσεις ή documentation.Anybody μπορεί να με βοηθήσει;;

Γεια σου, στο φόρουμ Circuit Hobby έχει ένα πολύ παρόμοιο θέμα, λόγοι ματιά σε αυτό.

Έχω την όλη daigarm κύκλωμα. pm μου αν u ανάγκη