| Συντάκτης | Μήνυμα |
|---|
masterx81
Συνεκδικασθείσες: 05 Απρ 2002 Θέσεις: 26
| 24 Ιουλ 2004 10:08 Δασμολογικών κύκλου τάση να ... | | |
|
| Γεια σε όλους ... Είμαι αρχάριος και χρειάζομαι ένα απλό κύκλωμα που μετατρέπουν ένα μήνυμα 150hz με μεταβλητό δασμό κύκλου (από 0 έως 100%) σε μια σταθερή τάση ανάλογη με την υποχρέωση του κύκλου ... Έχω tryed να βρείτε στο Διαδίκτυο, και πιστεύω ότι χρειαζόμαστε ένα LC φίλτρο (δεν είμαι σίγουρος ...), αλλά δεν λέει πώς υπολογίζουν τις τιμές των κατασκευαστικών στοιχείων ...
Χάρη σε όλους! |
|
| Επιστροφή στην κορυφή | |
 |
λόφος
Συνεκδικασθείσες: 17 Ιουν 2004 Μηνύματα: 285 Έχει βοηθήσει: 9
| 24 Ιουλ 2004 10:12 Δασμολογικών κύκλου τάση να ... | | |
|
| | Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό Ε και Γ. R σε σειριακή, Γ, παράλληλα με το φορτίο. Νομίζω ότι αυτή είναι η πιο απλή μορφή. |
|
 |
masterx81
| 24 Ιουλ 2004 10:18 Re: Υποχρέωση κύκλο να τάσης ... | | |
|
| | λόφο έγραψε: | | Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό Ε και Γ. R σε σειριακή, Γ, παράλληλα με το φορτίο. Νομίζω ότι αυτή είναι η πιο απλή μορφή. |
ok ... MMM ... Πώς μπορώ να υπολογίσει την ακριβή τιμή της αντίσταση και πυκνωτής; Μετά την rc πιστεύω ότι πρέπει επίσης ένα τρανζίστορ (διότι το φορτίο δεν απορρίπτουν την πυκνωτής πριν από τον χρόνο), έτσι; |
|
 |
batdin
Συνεκδικασθείσες: 03 Ιουν 2004 Μηνύματα: 181 Έχει βοηθήσει: 3 Περιοχή: Βουλγαρία
| 24 Ιουλ 2004 17:12 Re: Υποχρέωση κύκλο να τάσης ... | | |
|
| Εξαρτάται από το φορτίο αντίστασης. Εξαρτάται επίσης από την έξοδο από κυματισμός μπορεί να γίνει ανεκτή. Ποια είναι η πηγή του σήματος; Μπορεί αρκετά τρέχουσα προσφορά για το φορτίο ή θα πρέπει να συμπληρωθεί προηγουμένως; Δώστε λεπτομέρειες. |
|
 |
Αϊνστάιν
Συνεκδικασθείσες: 19 Δεκέμβριος 2003 Θέσεις: 1
| 24 Ιουλ 2004 18:09 Re: Υποχρέωση κύκλο να τάσης ... | | |
|
| | Αυτό ακούγεται σαν αυτό που χρησιμοποιείται σε ένα ελικόπτερο. Μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένοι σχετικά με τη συμβολή κυματομορφής; Αν κοιτάξετε στο καθαρό για "ελικόπτερο κύκλωμα" θα βρείτε μερικά πράγματα! |